2.17.2008

L之終章: 最後的23天 L: Change the World

今次呢部死亡筆記續集,已經無左死神、死亡筆記和奇拿,只係得番L,及多左幾個其他英文字母人,好像K和T。故事是全新創作,並不是由漫畫改編。劇情亦由人性和鬥智變成生化和動作。所以唔應該以睇續集既心情去睇,要當兩部係完全獨立既電影咁睇,咁樣大家先可以用一個較持平既感覺去評價呢一部"續集"。

電影一開場,就講原來L曾經係捉奇拿既時候,在死亡筆記寫上了自己的名字,所以一開始佢就只係得番廿三日命。我覺得呢個咁唐突既安排,應該係有兩個原因。

第一,整死L,跟番漫畫劇情。假如死亡筆記漫畫真係有續集,講N既故事,咁而家電影就可以照跟,唔駛考慮點處置未死既L好。

第二,配合今集既劇情,令到L唔可以係到期前死亡,所以佢唔怕中毒,又怕跳飛機趺死。

我覺得第一既機會好大,因為呢部電影都交代左N呢個角色,而電影商有商業考慮亦係十分理所當然既事。第二就係捉到鹿識得脫角既例子,既然唔怕死,就玩大佢。

雖然今集少左鬥智,但以一部標準既偵探片來說,佢都算係上品,全片都保持到一定既張力和緊張,當中亦夾雜了少許輕鬆位,編排得唔錯。

2.03.2008

魔街理髮師 Sweeney Todd

這是一個關於命運的故事,故事中人人都各懷鬼胎,最後全都受到命運的玩弄。

是不是所有人既內心都是黑暗的?本片中的最大奸角係法官,但係我又唔會話Johnny Depp係正派,因為係部戲入面佢殺人無數,邊個可以話個班人係有罪?法官咸濕本身無問題,可惜佢濫用私權去滿足自己。Johnny Depp報仇本身已經係一種罪過,之後還要濫殺無辜,亦都唔值得同情。Helena Bonham Cater講大話去欺騙Johnny Depp,最後亦得唔到好下場。

電影中一個主題係罪人最後必定會受到命運所教訓,劇中人全部最後也陷入無奈收場。復仇令人變得失明,自己既愛人及女兒都唔認得,在復仇的過程,人生既其他所有野都無哂意義,完全迷失自我,不斷為自己製造更多既悲劇。

Tim Burton與Johnny Depp既合作絕對是本片的最大賣點,兩人以往既多次合作都製造到好多驚喜,今次亦唔例外。全片的感覺十分黑暗,接近九成劇情以音樂劇形式唱出,但絕唔會覺得悶,幾次高潮位亦營造到很緊張的氣氛,本人亦十分感受到劇中人既無奈,這是一部氣氛及內容俱佳既電影。

2.02.2008

長江七號 CJ7

數數手指,《2046》和《藍莓之夜》及《功夫》和《長江七號》所相距既時間原來係差唔多,唔通諗住拍住上?

《功夫》係我寫既第一部影評,我十分讚賞呢一部電影,因為佢有效咁樣幫周星馳去無厘頭化和減少戲份,亦如《少林足球》一樣,幾位配角十分搶鏡。其實周星馳係對上幾部電影都已經加入左一些人生既意義,《食神》和《喜劇之王》等都有佢要講既道理,不過唔係重點咁講,都只係略略咁提下。

今次呢部《長江七號》,在開首的半部戲,用左好多時間去講貧富懸殊,周星馳亦都不斷咁講佢做人既道理,但係亦都到此為此,成為本片最大既敗筆。好坦白講,徐嬌從來都無顯出受佢老豆周星馳影響,佢無真正咁學到窮人既骨氣,佢得到長江七號後,便顯出一朝得志,語無倫次的樣子,甚至到最後,亦唔覺佢真係受到咩教訓。徐嬌和其他富貴小朋友既和解,亦無咩因果關係可言。

《少林足球》和《功夫》入面都有幾位好搶鏡既配角,今次呢部《長江七號》卻好可惜地完全無一位配角係得人歡心,個幾位奇型怪狀同學仔及老師都唔討好,角色設計唔立體,無性格可言。甚至係徐嬌,都唔覺得特別好。可能因為太注重玩長江七號,攪到個故仔咁弱。

其實周星馳玩科幻唔係第一次,《百變星君》和《整蠱專家》等都有好多科幻野,周星馳一方面想抽身減少演出,又想用故事講道理,又想玩小朋友加科幻狗,太多諗頭,反而令到好多野都唔受控制。