12.28.2009

花鼠明星俱樂部2 Alvin and the Chipmunks 2

最初曾經擔心這是一部傳統美式校園劇,盡是金髮陽光大男孩和大胸粗腿少女,諗起就驚,因為是免費的緣故,我們便打著唔好睇就走人的心理準備。幸好,故事比想像中有趣,我們亦睇至散場。

故事講三隻花鼠在上集成名後的故事,主角花仔太出位,以致差點忘記了兩位好朋友,另外亦多了三位花鼠女出場,同時亦加入了一位人類角色,此人學生時期受盡欺凌,大時成為一名宅男,在片中負責臨時料三位花鼠及提供笑料及少到無既愛情線。

故事講唔上吸引,咩都有少少咁樣,唔會刻意說教,亦唔拉布,當作散心輕鬆之節目亦唔錯。

12.04.2009

茱莉對茱莉亞-隔代廚神 Julie & Julia

一部期待左好耐既電影,係無心插柳既情況下睇左,感覺心滿意足。

電影雙線發展,穿插兩個年代的故事。由梅麗史翠普演的茱莉亞在四十年代跟隨丈夫由美國去法國的巴黎生活,十分鍾情於當地美食,甚至打破當時傳統,跟一大班男人在藍帶廚藝學校學廚,後來她推出了幾本用英文教煮法國菜的食譜和拍了一些電視節目,大受美國人歡迎。故事便是由她初到法國開始講,由投入當地生活至整個出書的過程,甚至她的個人生活也有講,拍得甚為寫實。

現代的故事講一位普通文員茱莉,生活苦悶,最鍾意既活動就係煮野食,最尊敬既人就係茱莉亞。故事講佢有一日係屋企對住老公發牢騷,因為佢既朋友剛剛在雜誌上報導了她苦悶既生活,佢老公提議佢用一年時間整哂茱莉亞食譜上既所有食物,總共五百幾報,整個過程在網上用blog記錄。

我幾喜歡這種目標達成型的電影,可以看見當事人的努力和遇上困難的情況,身同感受,但係實際上觀眾只需要安坐椅上。

其實我寫呢個blog,咪又係為左一個堅持,堅持要為每一部去戲院睇既電影都作一個記錄,記下我的感想,有其他人睇甚至留言支持,我當然開心,縱使沒有,閒來自己睇番都另有一番味道。