8.21.2010

森美小儀歌劇團 Prison De Ballet

上星期去左睇森美小儀歌劇團,好鬼難買飛,但總算令我進行左一番反思。

事先聲明,我是忠實的商台支持者,初中時期開始聽,初時係聽《無字頭》和黃仲凱,聽得最多會係阿芝、森美、小儀、阿占、Donald和Inti(無錯,就係組Band,組Band,組Band時間又到~既Inti)既節目,雖然聲稱係軟硬FANS,但其實我係未聽過佢地以軟硬身份做既直播節目(電視節目就反而睇過)。對於另外兩個電台,我既個人感覺係一個老實和一個低能,簡單咁講我就係主觀地支持商台既出品。

平心而論,在這個電台影響力已經大不如前的時代,森美小儀(主要是森美)近年在商業上所造到的影響力確實是一個奇蹟。以森美為例,他的努力絕對令人尊敬。佢寫過幾本書,出過唱片,曾經在多部電影客串過亦都擔正過,同時亦一直擔任多個電目的主持,簡直令人懷疑佢一日係咪有三十幾個鐘。但始終未俾到人一個神檯級DJ或創作人的感覺,可能就是因為差了一種個人風格及成品未見完美。

以這部舞台劇為例,製作上唔專業尚且可以接受,畢竟一眾DJ並未受過正式的話劇訓練(但唔好忘記這已是第十年的出品,及那個甚專業的票價),更令人難以接受是當中故事的失控及唔完整。我並唔能夠太睇得出整個劇當中的故事,只是不斷有一些笑料出現,但故事本身枝節太多,亦有很多不明不白的地方,最後硬食一些人生道理亦和劇中故事連接不上。我總唔能夠因為你一大班人搞左一大堆野出來,無厘頭地連上你們已經搞了足足十年,然後硬插結論便給你們掌聲。

歌舞連場是無可口非,但是否精彩卻因人而異。可能因為場地音響的問題,基本上所有合唱的部份我也是聽唔清楚歌詞, 獨唱部份亦未見精彩。原先很期待的精警的歌詞及對白也沒有很多,那一堆玩廣告的笑料確是不錯,但和劇情並沒有太大關係,流於空有聲勢。

值得反思既係,可能今天再給我機會看軟硬的出品,我亦只會落得失望的下場(就像他們的電影)。但無可否認,他們兩人都絕對是宣傳能手。

8.20.2010

反斗奇兵3 Toy Story 3

今年Pixar既年度功課,係佢地既首部電影及成名之作,《反斗奇兵》,的第三集及似乎會係最後一集。作為一個追隨了Pixar十多年及家中擁有很多件《反斗奇兵》玩具的fans,這個第三集令我十分之滿意及感動。

畢竟人總會長大,只有死物才會長生不老,《反斗奇兵》走出呢一步,勇於面對安仔長大的問題,比起《足球小將》式的講故事方法﹝故事連載左幾十年,但係主角仲係廿五歲都未夠,一場波仲係可以踢十期。﹞,將安仔由上集的少年一下就變做讀大學,當中的勇氣絕對令人起敬。

成長,是無可奈何加上避無可避,故事的感人之處,在於大家也勇於面對長大,安仔、安仔媽咪、胡迪、巴斯光年、火腿、薯仔先生...明顯地,大家也好唔捨得安仔的長大,在故事內大家也分別經歷過一個從抗拒到慢慢接受這個事實的經歷。

一班玩具們從一開始的想盡辦法去吸引安仔,到最後安於長眠閣樓,除了肉體上受到了很多痛苦,內心也受到極大的傷害,但他們就是忠於一個信念,他們是獨一無二的玩具,他們永遠也是安仔的玩具,他們和安仔一齊經歷過無數咁多既太空歷險和西部牛仔槍戰,他們就像小王子的玫瑰一樣,永遠獨一無二。


更令人感動的地方,在於安仔和胡迪,胡迪勇於將自己及一班玩具朋友,主動地令到安仔轉送給另一位小女孩,縱使本身胡廸可以跟隨安仔上大學,但他明白到安仔已經過了玩玩具的日子,他明白到他只能由一個玩伴變成一個擺設。

可能好多人都會妒忌安仔,因為他擁有胡迪及巴斯光年,但試問有幾多個人可以好似佢咁,玩同一班玩具可以由細細過玩到上大學?更難得既係,佢最後係真心將佢地交俾佢一個可信賴既新主人,縱使佢自己都好唔捨得,但他也明白這可能是最好的安排。

可能我真係大唔透,唔係誇張,我有生以來,為呢部電影流既眼淚係最多既,甚至係呢一刻,我都重係好想喊。