6.19.2007

綁架 Kidnap

與其說這電影是導演羅志良的前作《救命》的再版,倒不如是鬥智版《怪物》,三部戲都有林嘉欣,都係兩女大博鬥,但《怪物》和《綁架》相似在兩位女角都是為了保護家人最愛,發揮出極限的能力,而《救命》則比較係為了自己。

綁架綁錯人呢條橋可能係參考左《天國與地獄》,但除此之外,故事發展及意義都完全唔同《天國與地獄》,所以算不上抄襲。片中內地富商的造人處世之道,殘忍但現實,算是將香港一些怪現象縮影入片內。張兆輝個角色比較特別,有點兒似《救命》入面既廖啟智,但張兆輝個角色比較溫柔,中和返兩位女主角既強剛,佢既死雖然係一早預左,但估唔到咁震撼,幾好野。故事較為美中不足的地方是,片內所有警察除了張兆輝外,全部都係無咩料到,相信現實中既香港警察無咁差,咁做係可能想特顯被綁架者屋企人報警後的無助。

呢部電影對林嘉欣既演技無咩考驗,希望佢可以走出呢個位,觀眾反應雖然好,但係都唔好困死自己。我未見過阿媽俾人綁左個仔,但係劉若英既反應就真係好激動,我唔敢講係咪誇張左,但對於佢係得知兒子後既唔同階段都俾到明顯地唔同既表情,就深感佩服。

故事好,但係電影中有幾段直升機鏡頭就顯得有點格格不入,雖然係警察捉綁匪,但唔駛做到咁大路。

沒有留言: