10.04.2008

20世紀少年 20th Century Boys

好老實講,對於《二十世紀少年》電影版,我內心既感覺係難以簡單咁講出來的。事前聲明,我係《二十世紀少年》漫畫版既超級忠實支持者,極度喜歡這部充滿神奇和科幻的奇情故事,更喜歡當中以大量文化產物去描繪一個年代的手法。當我得知此漫畫將會拍成電影時,我既興奮亦害怕,興奮在於可以在大銀幕看到這部原本已經很有電影感的故事,害怕是電影版會失去左漫畫既精髓。我甚至一度決定唔睇電影版,以保持自己一份收藏在內心既期盼,但幸好在獎門人既支持下,我們終於看了這部《二十世紀少年》。我甚至在中段既時候,對於自己喜愛既漫畫場面,能夠真實化而感動。

講番呢部戲,總體上好多場合都做到漫畫既效果,我想電影和漫畫既最大分別,應主要有兩點。第一點是電影版少在好多對七十年代文化既描寫,雖然都有係咁意提下迷幻音樂、廿八歲不死之困惑和Woodstock音樂會,但都只是係咁意,文化傳承及年代投入感都大大不及漫畫版。

第二點係電影版觀眾只需要等兩次,就係睇完第一集等第二集,睇完第二集等第三集,但係漫畫迷當年可是期期都要等,故事既複雜程度更令我當時次次睇新一期都覺得有需要由第一期重看一次,電影版觀眾便少了這種痛苦﹝可能其實是樂趣﹞。

明顯地整個故事及未來兩集既發展,好多睇過漫畫既人都會知道,但事後咁睇番,真係好佩服浦澤直樹既講故事能力,當時追漫畫既時候,曾經一度以為此作又係一個偉大得失控既故事,誰知去到最後竟然真係收到尾,同埋竟然有少少反高潮和夾到做朋友一齊玩呢個關係,實在係令人歎為觀止。

期待《二十世紀少年》第二及第三集,但是以現時既進度,三集係咪真係可以拍哂架?

沒有留言: