8.05.2006

加勒比海盜:決戰魔盜王 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest

大海一向給人很多幻想,加上各種歷險情節,所以不論在漫畫還是電影,海盜題材的故事一向深受歡迎。《魔盜王》系列就食正呢條水,再加埋半真半假既歷史背景,對航海或殖民地歷史有少少認識既人,都知道英國政府和東印度公司係當時對世界既影響力有幾大,觀眾真係一聽見佢地個名就醒神。

先從故事的大處看,一班性格奇怪的海盜,在大海上週旋於擁有神奇力量的鬼船長、政府及有關勢力之間,故事背景十分浩大。我未睇過第一集,唔係好清楚佢地之間有咩瓜葛,唔怪得人地。但從網上流言得知,睇完第一集既人,都唔係好明佢地之間既關係, 不過流言既可信性有限,都係要睇埋第一集先知。

正如開首咁講,大海給人無限幻想,從編劇角度來看其實唔一定係好事,過多的幻想變成過多的枝節。童話故事的做法是將故事分做很多集,一集只講一個歷險,每次歷險都是兩幫人的對決,過左去既就唔再提,簡單方便,但故事便會變得單調公式化。另一種較現實既做法,是在每次重要時刻,都牽涉到很多方面人馬的介入,最後可能有一方落敗,其他方面都是得益者,甚至全部都是得益者。簡單而言,即是故事的流程不是單方向對主角有利。這樣的故事立體感及真實感都較好,但苦控制得唔好,便會出現“七國咁亂”既情況,實際情況問下任何一位漫畫《One Piece》既讀者都可以知道。

浩大的故事背景對電影吸引幫助很大,但細小的地方同樣重要。我絕對相信《魔盜王》是有向成龍式動作喜劇參考的,在認真的故事上,加上令觀眾又驚又喜的動作,雖然感到有點格格不入及反感,但實屬有回報的商業計算。

講埋演員,如果拍電影都有分保守型同埋冒險型,呢部份就絕對係全片最保守穩陣既地方,三個主角,尊尼特普繼續做性格古怪既角色,奧蘭度布林繼續做正直穩重靚仔,姬拉麗莉繼續做略帶反叛的靚女,三人都已經係好多電影拍過呢類型角角,真係講得上交足行貨已經叫做唔錯。

大海歷險加上喜劇式動作,再加上幾名靚仔靚女,演番自己最熟行既角色,呢部戲真係計得好準,好穩陣。

沒有留言: