4.06.2007

莫失莫忘 Love Conquers All

身為香港人,睇來自馬來西亞或新加坡等南亞地區的電影時,總有一點精神分裂的感覺,因為那些角色一時講廣東話,一時講國語,一時講唔知咩話,而那些人唔似香港人,亦唔似內地人,又唔似台灣人,一時間文化背景總是好像搞錯哂咁,甚至連故事發生係咩時代都搞唔清楚。

這部電影原本叫《愛情征服一切》,後來改左名做《莫失莫忘》,都幾大轉變,基本上的唔明咩係莫失莫忘。部戲係講一年由外地搬入某地方的女仔,被當地一名男仔追,後來俾人呃,要賣淫救男友。

在這電影,有一個手法被運用了很多次,就是將角色在不同的時期放置於相同的情境。好像女主角打電話俾在舊地的男友,開頭是專心開樂地談心,中期被新男友擁著去打電話,後期更係拿著電話筒都唔撥唔出電話。全部事物都是相同,只有人面全非,就像在做科學化的對照實驗。相同的技巧,在女主角在家睇電視和買衫俾男友時都有出現。

坦白講,我唔肯定呢部戲既主題係咩,可能係講一些人認為愛情能夠戰勝一切,為了情人能夠心甘情願做一些傷害自己既事,亦單純地認為情人會變好。

我覺得,相信愛情係一件好事,如果雙方都是真心相信。

沒有留言: