12.26.2007

破事兒 Trivial Matters

破事兒,北京話小事一件咁解,即係類似廣東話既濕碎野。電影中有七個小故事,正如戲名所言,全部都是小事,問心個句,在這時代巨輪下,唔係期望我地做到件大事出來咁搞笑下話?

七個小故事,彷彿都想撞破逃避現實的人,彭浩翔,搞到人地家破人亡,婦離子散,朋友都無得做,你玩得咁大呀?

交功課式既性愛,每次上床都要抱著考試既心態,只管交足功課,做齊所有以為對方會興奮既野,可惜卻從末真心問過對方既感受。我倒擔心一些結式婚一段時間既夫婦,感同身受,乘機發難,不過肯講清楚都算有轉機,我相信大部人都好像戲中兩人咁樣,始終都係唔覺得自己有問題。

朋友到底係點樣計算?朋友多但係唔真心,還是相反好?有時朋友之間既意見,係咪真係句句真心先?唔好睇小一件小事既決定,因為隨時有好多你估唔到既野跟著發生,命運便是在這些地方左右著。

成日話而家呢一代做野唔認真,睇下係咪好似余文樂做殺手咁樣?殺人應該係一件大事,但係佢卻被一連串小事所影響,最後更因為夠鐘收工而放左陳子聰一命。為咩?殺手都係打份工,夠鐘就梗係收工吧。

幼稚,又如何?陳冠希溝鄭融所講既野,極其低能,陳冠希所講自己既偉業,固然得啖笑,但講真,你又會點樣証明自己係一個好人?難道你話自己會賣旗?我諗係話自己會扯旗比較受歡迎。

我地做人既目的係咩?為左愛情?為左搞野?

陳奕迅為左搞野,千方百計引到女朋友同居,之後再做哂研究搵節日,搞咁多野,撞哂鬼咁樣,都係為左搞野。

一個外太空星球上既人,睇番自己既歷史,竟然發現自己星球既命名和一個中學生為左女朋友而講既謊話有關。關智斌既故事正好話俾大家知,細節改變命運,小事都可以化大。我地就係咁無聊,但係邊個知將來會點?

甚麼是愛情的感覺?杜汶澤和妓女搞完野,妓女洗完白白,想叫杜汶澤幫佢部電話充值,杜汶澤正換衫走人,兩人坐在床尾,妓女把頭倚靠在正在理頭苦幹打電話的杜汶澤的膊頭上,兩人一言不發。幾分鐘前,兩個人還在進行性交易,現在,男方正不收分文地幫女方做野,女方默默地等待,可能這是近年其中一幕最浪漫既畫面,亦表現了的我們不斷逃避愛情下產生既奇特愛情。

一部電影竟然搞到咁多個問號出來,係咪玩挑釁呀!

沒有留言: