9.27.2008

保持通話 Connected

我並未看過這部電影的原作《駁命來電》,但我認為這部《保持通話》整體上是令人滿意的。

導演陳木勝長於拍攝特技動作片,之前拍過好多部叫好叫座既動作片,特點是在連場既驚險動作下,尚能保持到整體的流暢性及節奏,少有出現其他動作片常見既困局,如全個故事只為了個別三數場打鬥場合而強行打通。在陳導演的舊作中,發現一部比較特別的電影《歡樂時光》,此片由劉青雲、陳小春、許志安和張智霖演出,講劉青雲幫後面個三位人兄打官司,全片可以講得上無咩動作場面,印象中最動作既都係一場成大幫友仔係架扶手電梯到仆親。此片和當時既另外幾部戲感覺相似,都係講現代發達社會人與人之間既關係,幾部電影都很有趣,值得一看。

講番呢部《保持通話》,可以講得上全片大部份時間都令人透不過氣來,十分緊張。有好多飛車和打鬥既動作場面,甚至幾場文戲都做得很有張力。故事上最令人覺得古怪既就係在開首的時候,刻意去強調徐熙媛係一個電子設計師,所以能夠即時令一部爛左既電話運作係一點兒都唔出奇既呢一點,如果呢下可以掌握得更自然,相信效果會更佳。

演員方面,此片可謂卡士十足,有一大班英皇人客串,另外片中做壞人個班外國人其實好多都熟口熟面,幾乎全部都係以前既電影見過,唔通要搵識打既西人真係咁難?張家輝和張兆輝一對是甚有意思的一個配對,但如果提得太多的話會令故事離題,所以現在講d唔講d既安排甚好。次次睇親古天樂都覺得佢唔錯,次次都覺得香港如果多幾個同齡既男角會更有趣。劉燁在此片充分發揮出佢既陰氣,實在係幾得人驚。

香港既動作片始終係十分出色既,希望係將來的電影創新及國際化之餘,亦能保留到呢種咁有特色既戲種。

沒有留言: