9.07.2008

美麗誘情 The Edge of Love

在看這部《美麗誘情》之前,覺得近幾年好似多左好多這類半古裝既西片,有些演員重要重複在幾部電影以類似既造型出現,我真心相信幾年後睇番劇照都講唔出係出自邊一部電影,巧合既係,在這電影的開場預告,正是另一部同樣有姬拉麗莉主演既古裝片。

講番呢部戲,好多人都講片中兩個女人在那種時勢下既友情和對抗,不過我更有興趣既係片中既兩位男主角。

兩位女角可謂理智與感情的角力,姬拉演既女歌女,雖然對詩人尚有感覺,但佢更重視係邊個俾到佢實在既感覺,詩人既浪漫太過超現實。姬拉係最後所講要一個令佢感到真實存在既對白,竟然和漫畫《獨男》內既結局,男主角所講既野意思幾乎一樣。另一位女角可算係愈是錯愈是愛,講到底就係唔肯放手,佔有左就唔肯放手,但其實根本從未真實擁有,令人唏噓。

我唔識呢位英國著名詩人狄倫湯馬斯,唔知佢個真人係咪真係咁衰格,但呢套戲真係完全拍唔出佢既才氣,亦十分成功咁營造左佢一個勁黑人憎既形象。相反另一男角卻令人產生好感,對佢既景況好生同情,特別係到佢大罵個班文藝界人士既時候,真係好似舒左一啖氣咁。

我幾喜歡姬拉演既女歌女,人要向前行,捉緊現在和建造將來才是最重要。

沒有留言: