2.21.2010

72家租客 72 Tenants of Prosperity

好多人都話呢部《七十二家租客》低能得過份,身為當年新藝城年代的忠實fans,我倒認為此片的低能程度絕對可以接受,幾合我既口味。

個人認為,要拍一部好的笑片絕非易事,當中以取笑悲劇命運主角的笑片較為容易﹝如《喜劇之王》或活地阿倫的電影﹞。以此片為例,全片貫穿了十分之多的笑位,笑位本身的質素要控制得好,內容要跟得上潮流,笑位唔可以重複﹝其實唔係必然,但要重複得好睇難度極高,可參考《東成西就》內洪七公求死一段,為重複笑位的經典﹞,每個笑位的長度及節奏亦要控制得宜,絕不能出現拖泥帶水的感覺,觀眾一覺得悶就出事。

以本片而言,基本上能夠附合到以上的條件,只要懷著一個開放的心情去睇,必定可以睇得十分開心。

若果問我最難頂的地方,我會選擇電影剛開始時兩間電話鋪員工唱歌那一段,明顯地過長及十分老土,坦白講我當時真係有諗過離場。

沒有留言: