7.28.2010

鎗王之王 Triple Tap

好可惜咁講,這是一部令人失望的電影。以這個幕前幕後的陣容,我會期望一流及完整的故事及表達技巧,可惜這只得算是一部很緊張的電影,有太多犯駁的地方,感情表達方面亦有錯失。

劇本的最大問題,就是有太多地方需要觀眾隻眼開隻眼閉去接受。古天樂被吳彥祖懷疑後,看似受到警察的緊密跟縱,但居然還能夠在警察視線以外做到很多事情。杜文澤明明著緊草,又係可以經常都自由行動。最難頂既地方,明明呢部係偵探片,竟然搞到要玩神打去查案,搞到原本一直型到爆既方中信好似鬼上身咁樣。

故事鋪排上都有值得一讚既地方,電影初段的那一場搶劫,好像很完整地給觀眾知道整件事的真相,點知去到最後才發現原來那個是斷章取義版,有計劃地去欺騙觀眾投入導演預設的想法,要觀眾不斷係度諗,到底古天樂以自己既能力,用一個非法既行為去做一件大眾都認為係正義既事是否有罪。這類似漫畫《死亡筆記》內引申到的問題,到達奇拿的原意是否正確?

爾冬陞一向善於表達感情,原本呢部電影都無事,我仲幾欣賞古天樂在硬食李冰冰那種過份無微不至的照料那幾場戲,雖然無對白無音樂,但當中真係連一支牙刷都有戲係入面。但係衰多手,唔知係唔夠自信定係想搞搞新意思,竟然要用到畫面上的特效去表達古天樂的內心,雖然唔係影帝,但古天樂話哂都係現時一線的“年青”男演員,唔駛用到呢一種好似將塊面變形既特效去表達佢內心既不滿呀,我就只係搞得有點兒搞笑,還有可惜。

沒有留言: