8.22.2007

導火線 Flash Point

舊年無睇《殺破狼》,我一直都覺我好可惜,因為香港現在真係少左呢類陽剛味超級強既電影。今年因為特別原因,可以係太子既豪華戲院睇呢部《導火線》,算係一次幾特別既經驗。

豪華戲院是舊式大型戲院,即係有超過三百個位個種,一個院大到可以夠其他戲院分造三個院個種,相信有咁上下年紀既都會知道係邊種。十幾年前,當香港電影還是十分強勁既時侯,香港各區都有好多呢類咁大既戲院,稍為想像下當時爆場既情況,都覺得好鬼勁。但今時唔同住日,呢類戲院好多已經關門大吉,新型集團式迷你戲院提供觀眾更多既選擇和更舒暢既環境,連帶入場人數近年急遽減少,大戲院實在係好難做,新一代既年青人甚至覺得這些舊戲院是專播咸片,即係一張飛睇一日個種,實在可悲。

以我星期三晚入場為例,全場不足廿人,空置率達90%以上,打散咁坐,一個人可以坐兩行。但係估唔到,在這廿人中,竟然看到一些平時無咁常見既觀眾。除了數對情侶外,其他都是單身男性,年約三十至五十歲,外型就像旺角某些商場內賣四仔賣老翻既阿叔,原來,他們也是影迷。佢地睇睇下戲,可以旁若無人﹝雖然真係無咩人﹞咁食煙,原來,他們只係造緊十幾年前已經開始做既野。入場睇戲,食番幾支煙,係佢地細細個時候已經係咁。今時今日,只有呢類戲院才可以容許佢地咁樣做。此時此刻,我幻想,當一間又一間舊式戲院結業時,這班影迷,都會到現場抽一口煙,作為一種儀式,為了這間即將結業的戲院和失落於茫茫人海既自己。

舊戲院加一部B部片,好容易聯想起昆頓塔倫天奴與羅拔洛迪格斯的《Grindhouse》,亦即是《索女.喪屍.機關槍》和《玩命.飛車.殺人狂》,好可惜,我無睇呢兩部戲。但係當我一聽戲入面呂良偉一出聲,我已經絕對夠膽講,《導心線》既CULT片指數,絕對可以比得上佢地,甚至更強。

暴力血腥噁心誇張打極都唔死,我實在唔識形容,總之就係拍案叫絕,甄子丹和鄒兆龍最後那場打鬥,真係超勁,竟然可以打咁耐,當時我個種感覺就好似睇一套四仔,個男主角攪足一個鐘都未攪完咁,無錯,就係挑戰底線,挑選觀眾既底線,要打就要打到夠,打到死,唔要偷工減料。嘩,玩到咁絕,正。

呂良偉雖然唔係第一男主角,但係佢係入面既誇張演出,真係夠哂味道,出哂位,如果少左佢絕對會大為失色。

葉偉信導演,我雖然還會回味你的《朱麗葉與梁山泊》和《爆裂刑警》,但此片展現了一些近年港片所無既野,確是難得。

沒有留言: