8.11.2007

不能說的.秘密 Secret

除左利害之外,我只能夠講可惜,因為這是一個不能說的秘密。

周杰倫除了是本片的主角及導演外,亦是本故事的原創者,編劇則是杜致朗。杜致朗係香港人,簡單咁介紹,之前編過《江湖》及《霍元甲》,題材都幾廣泛。

點解要專登講原創者和編劇先?因為此電影的鋪排實在出色,好坦白講,包括我和女友,我相信好多觀眾老早便知道係有少少古惑,但偏偏又有幾下係好似要推翻那些疑點。我今次睇得勁專心,我幾乎可以肯定,最早和最有機會可以睇得穿全個故事既地方,就係桂綸鎂教周杰倫個度,如果有人可以係呢場之前,已經可以清楚估到條橋,個位人兄真係勁聰明。

可以將個故事包到咁精密,真係要講一聲利害。可惜之處,係我唔好意思係度爆橋,因為真係爆左就無哂驚喜,即時減分,係度要多謝哂所以之前話俾我聽呢部戲好睇,又肯保守秘密既人。要再講多次利害,這電影竟然將一個故事上的秘密,變成一個現實生活中的秘密。周杰倫你好野,竟然可以算得咁準。

睇戲既時候,有一個位我真係忍唔住想拍手掌,拍手掌當然唔係因為兩位鬥琴者技術之強勁咁簡單,無錯,我想講既就係鬥琴,即係Hip Hop友最鍾意既Battle。係人都知,Hip Hop友最鍾意Battle,Rap有Battle,Sratching有Battle,Breakdance有Battle,Battle可以講得上係和Respect一樣,都係Hip Hop精神軸心。想像下將琴換成咪,兩個人你一段我一段,那位學長變成DJ,簡直係睇緊Eminem既《8 Mile》。我最初諗住呢個一定周杰倫既主意,但諗諗下又覺得可能係杜致朗既主意,點都好,掌聲都係屬於佢地,竟然夠膽死將Battle放入呢部充滿古典味的浪漫電影,個效果竟然係咁好,而最利害之處係,呢段並唔係特登加入去俾周杰倫演野咁簡單,只係對故事推進有實際幫助,又係秘密,唔講得。

作為導演處女作,此片實在係出色之作,故事細密,拍得有起承轉合,掌握唔同既氣氛既亦很好。此片實在值得一睇。

沒有留言: