2.02.2008

長江七號 CJ7

數數手指,《2046》和《藍莓之夜》及《功夫》和《長江七號》所相距既時間原來係差唔多,唔通諗住拍住上?

《功夫》係我寫既第一部影評,我十分讚賞呢一部電影,因為佢有效咁樣幫周星馳去無厘頭化和減少戲份,亦如《少林足球》一樣,幾位配角十分搶鏡。其實周星馳係對上幾部電影都已經加入左一些人生既意義,《食神》和《喜劇之王》等都有佢要講既道理,不過唔係重點咁講,都只係略略咁提下。

今次呢部《長江七號》,在開首的半部戲,用左好多時間去講貧富懸殊,周星馳亦都不斷咁講佢做人既道理,但係亦都到此為此,成為本片最大既敗筆。好坦白講,徐嬌從來都無顯出受佢老豆周星馳影響,佢無真正咁學到窮人既骨氣,佢得到長江七號後,便顯出一朝得志,語無倫次的樣子,甚至到最後,亦唔覺佢真係受到咩教訓。徐嬌和其他富貴小朋友既和解,亦無咩因果關係可言。

《少林足球》和《功夫》入面都有幾位好搶鏡既配角,今次呢部《長江七號》卻好可惜地完全無一位配角係得人歡心,個幾位奇型怪狀同學仔及老師都唔討好,角色設計唔立體,無性格可言。甚至係徐嬌,都唔覺得特別好。可能因為太注重玩長江七號,攪到個故仔咁弱。

其實周星馳玩科幻唔係第一次,《百變星君》和《整蠱專家》等都有好多科幻野,周星馳一方面想抽身減少演出,又想用故事講道理,又想玩小朋友加科幻狗,太多諗頭,反而令到好多野都唔受控制。

沒有留言: