2.03.2008

魔街理髮師 Sweeney Todd

這是一個關於命運的故事,故事中人人都各懷鬼胎,最後全都受到命運的玩弄。

是不是所有人既內心都是黑暗的?本片中的最大奸角係法官,但係我又唔會話Johnny Depp係正派,因為係部戲入面佢殺人無數,邊個可以話個班人係有罪?法官咸濕本身無問題,可惜佢濫用私權去滿足自己。Johnny Depp報仇本身已經係一種罪過,之後還要濫殺無辜,亦都唔值得同情。Helena Bonham Cater講大話去欺騙Johnny Depp,最後亦得唔到好下場。

電影中一個主題係罪人最後必定會受到命運所教訓,劇中人全部最後也陷入無奈收場。復仇令人變得失明,自己既愛人及女兒都唔認得,在復仇的過程,人生既其他所有野都無哂意義,完全迷失自我,不斷為自己製造更多既悲劇。

Tim Burton與Johnny Depp既合作絕對是本片的最大賣點,兩人以往既多次合作都製造到好多驚喜,今次亦唔例外。全片的感覺十分黑暗,接近九成劇情以音樂劇形式唱出,但絕唔會覺得悶,幾次高潮位亦營造到很緊張的氣氛,本人亦十分感受到劇中人既無奈,這是一部氣氛及內容俱佳既電影。

沒有留言: