2.17.2008

L之終章: 最後的23天 L: Change the World

今次呢部死亡筆記續集,已經無左死神、死亡筆記和奇拿,只係得番L,及多左幾個其他英文字母人,好像K和T。故事是全新創作,並不是由漫畫改編。劇情亦由人性和鬥智變成生化和動作。所以唔應該以睇續集既心情去睇,要當兩部係完全獨立既電影咁睇,咁樣大家先可以用一個較持平既感覺去評價呢一部"續集"。

電影一開場,就講原來L曾經係捉奇拿既時候,在死亡筆記寫上了自己的名字,所以一開始佢就只係得番廿三日命。我覺得呢個咁唐突既安排,應該係有兩個原因。

第一,整死L,跟番漫畫劇情。假如死亡筆記漫畫真係有續集,講N既故事,咁而家電影就可以照跟,唔駛考慮點處置未死既L好。

第二,配合今集既劇情,令到L唔可以係到期前死亡,所以佢唔怕中毒,又怕跳飛機趺死。

我覺得第一既機會好大,因為呢部電影都交代左N呢個角色,而電影商有商業考慮亦係十分理所當然既事。第二就係捉到鹿識得脫角既例子,既然唔怕死,就玩大佢。

雖然今集少左鬥智,但以一部標準既偵探片來說,佢都算係上品,全片都保持到一定既張力和緊張,當中亦夾雜了少許輕鬆位,編排得唔錯。

沒有留言: