5.15.2009

怪誕隨意門 Coraline

今次係我第一次睇stop-motion既動畫長片,雖然我睇過幾部Tim Burton既戲,但其實佢兩部《怪誕城之夜》和《怪誕屍新娘》我都未睇過,一直視為一大可惜。今次終於看了《怪誕城之夜》導演的新戲,更是第一次看3D電影,感覺實在新奇。

先說故事,正如獎門人所說,故事的前後分配不平衡,女孩在那個幻想世界享樂的時間比打倒那個世界的時間長很多,擊退幻想世界的過程亦甚為兒戲和簡單。

內容本身是有趣的,壞人以夢幻般的世界去吸引小朋友,那裡所有東西和人也是最好的,然後壞人便使小朋友放棄真實世界,但在交易後,小朋友便被關起來吸去生命。

此故事的說教味道並不太重,只是提出真實的家人雖然有缺點,但始終是最親的人,亙想接鈉便會發現大家的優點。

電影的3D效果並不是十分強勁,只是在片頭那些比較強,在故事中段其實效果唔大,有點失望。

題外話,說起stop-motion動畫,我最有印像的便是小學教肓電視健教科,講病毒王國那兩集,當年簡直是驚為天人,那些泥公仔,竟然可以好像真的會動那樣。不知現在的教育電視還有沒有這個水準。

3 則留言:

匿名 說...

我都記得o個兩集教育電視ar, 我仲記得第一集好睇過第2集, 每隻病菌o既樣都好特別, 仲記得第二集有3隻病菌本來想攻擊人類, 結果人類注重左衛生, 擊退返d病菌轉頭, 真係好好睇呀 =D

峰峰

Darth Mike 說...

好野WOR,証明我地係同一個年代既人。

無辨法啦,要做到衛生必勝,結局就一定係強行埋尾架啦。

第一集真係超正,D病菌既造型同對白都係一流。

匿名 說...

哈哈,我細你幾歲咋 =p

雖然強行埋尾但係都好好睇,係我最有印象ge教育電視,簡直係正呀 XD

峰峰